הסכם לבניית אתר אינטרנט

השלב הראשון של בניית אתר הוא תיאום ציפיות בין המתכנת או המעצב ללקוח. הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות הסכם לבניית אתר אינטרנט.

למה צריך הסכם לבניית אתר אינטרנט

הסכם ברור ומפורט שמכיל בתוכו את כל השלבים ולוח זמנים משוער, ייתנו לשני הצדדים תמונה ברורה של היקף העבודה וכמה זמן היא אמורה לקחת. זה ייסיע במניעת אי הסכמות או אכזבות אצל שני הצדדים. כמובן שהסכם כזה גם מחייב משפטית ומגן על שני הצדדים במידת הצורך. 

 

מה צריך לכלול הסכם לבניית אתר אינטרנט

הסכם לבניית אתר אינטרנט צריך לכלול בין השאר את הדברים הבאים:

1. לוח זמנים שבו יבוצע כל חלק של העבודה. כלומר, לא תקופה כללית, אלא זמנים מוגדרים לכל משימה או שלב של התהליך. זה ייתכן לשני הצדדים תמונה ברורה יותר של המצב.

2. עלות כללית של הפרוייקט, כולל היקף העבודה ועלות של תיקונים, שינויים ותוספות.

3. משך התמיכה. כלומר, לכמה זמן לאחר סיום הפרוייקט תהיה תמיכה לתקלות, שינויים ועוד, ומה תהיה העלות.

4. האם המתכנת אחראי גם לתשתית (שרת, דומיין וכו) במקרה של תקלות, חידושים או שינויים, או הלקוח פונה ישירות לחברה המספקת אותם.

הסכם לבניית אתר אינטרנט להורדה

כמובן שמומלץ להיעזר בשירות של עו"ד המתמחה בתחום הזה, לכתיבת הסכם מותאם אישית שיכלול בתוכו את כל הסעיפים הרלוונטיים לסוג עסקה זה. במידה וזה לא מתאפשר, ניתן להיעזר בהסכמים שקיימים ברחבי הרשת כמו למשל ההסכם הזה אבל כדאי לזכור שאין לאיש אחריות משפטית במקרה הזה.

הסכם לבניית אתר אינטרנט​
שיפור מהירות אתר
מאמרים

שיפור מהירות אתר

שיפור מהירות אתר – למה האתר שלי איטי? אחד הפרמטרים שמשפיעים על קידום האתר ובייחוד על ההמרות וההצלחה הכללית של כל אתר הוא המהירות. לפי

המשך קריאה »
סליקת אשראי לאתרים
מאמרים

סליקת אשראי לאתרים​

סליקת אשראי לאתרים אחד המרכיבים החשובים ביותר בחנויות אינטרנט היא מערכת סליקת אשראי לאתרים. בין אם מדובר באתר המוכר מוצרים פיזיים או אתר המוכר קורסים,

המשך קריאה »