אחסון אתרים מומלץ

השלב הראשון בהקמת אתר אינטרנט הוא בחירת התשתית. ללא שרת מהיר עם זמן תגובה קצר, גם האתר המעוצב והשימושי ביותר לא יפיק תוצאות אמיתיות. למעשה, ממחקר שנעשה, רוב משתמשי המובייל ינטשו אתר במידה והוא לא עלה תוך 3 שניות. מעבר לאופטימיזציה של המרכיבים של האתר, הצעד הכי חשוב שאפשר לעשות כדי לשפר את המהירות הוא לעבור לשרת מהיר המתאים לסוג האתר. אז איזה אחסון אתרים מומלץ לבחור?

איך בוחרים אחסון אתרים?

חשוב להתאים את סוג ומאפייני השרת לסוג האתר.

למשל, חנות עם מוצרים רבים תזדקק לשרת מהיר הכולל גם בסיס נתונים גדול מספיק שיוכל להכיל את כל המידע הנדרש. לעומת זאת, אתר שכולל עמוד אחד בלבד עם טופס לידים לא יצטרך שרת גדול מידי, אבל המהירות עדיין תשחק תפקיד חשוב. עוד פרמטר חשוב בבחירת אחסון הוא מיקום השרתים. חשוב לבחור שרתים הקרובים למיקום של רוב משתמשי האתר לקבלת זמן תגובה מיטבי. עוד מאפיין לא פחות חשוב הוא השירות ואמינות החברה המספקת את השירות. כל תקלה בשרת עשויה לעלות לנו בלקוחות וככל שהשירות איטי ולא יעיל, התקלה תימשך זמן רב יותר.

אחסון אתרי וורדפרס מומלץ

אם אתם מחפשים אחסון אתרים מומלץ, שרלוקהוסט (Sherlockhost) הם בחירה מצויינת. 

הם מציעים מספר תוכניות, המתאימות לכל סוג של אתר. החל מאתר קטן בעל עמוד אחד ושרתים מהירים במיוחד המותאמים לחנויות אינטרנט גדולות. 

מהניסיון שלנו, השירות שלהם מהיר במיוחד והם זמינים בכל ימות השבוע לכל בקשה והם מספקים פתרונות מהירים ויעילים. עוד יתרון גדול שלהם הוא האפשרות לקבל 7 ימי ניסיון ללא כל התחייבות וכך בעצם לוודא כי השירות אכן עונה על הצרכים. טווח המחירים הרחב (החל מ 11.99 שקלים לחודש) וההתאמה למגוון רחב של סוגי אתרים, הופך אותם לבחירה מצויינת.

בנוסף, מקבלים דומיין במתנה וסיוע בהעברת האתר מאחסון אחר במידה ויש צורך.

להרשמה

אחסון אתרים בזול

אין ספק כי המחירים ב – שרלוקהוסט (Sherlockhost) נוחים במיוחד. 11.99 שקלים לחודש הוא מחיר משתלם והוגן לשירות מהסוג הזה. גם השרתים החזקים יותר, כמו שרתי VPS למשל, זולים ומתשתלמים. למשל, 40 שקלים לחודש לשרת VPS.

אחסון אתרים בחינם

האופציה לאחסון אתרים בחינם אמנם קיימת, אבל היא לא מומלצת בכלל. ברוב המקרים יהיה מדובר בשרת חלש מאד הכולל משתמשים רבים. אופציה זו טובה רק אם אתם מחפשים שרת לבדיקות, או לפרוייקט אישי מהלימודים שלא צפויות לו כניסות רבות או שימוש כלשהו.

אחסון אתרים מומלץ
בניית אתרים
מאמרים

בניית אתרים

כיום כמעט ואין יותר עסקים שאין להם אתר אינטרנט. החל מחנות צעצועים, סוכנות תיווך ועד חברות ענק. נוכחות אינטרנטית הכרחית לקיומו של העסק, לקשר עם הלקוחות ולשווק. בניית אתרים זה שוק רווי מעצבים, מתכנתים, כותבי תוכן ומקדמי אתרים.

המשך קריאה »
שיפור מהירות אתר
מאמרים

שיפור מהירות אתר

שיפור מהירות אתר – למה האתר שלי איטי? אחד הפרמטרים שמשפיעים על קידום האתר ובייחוד על ההמרות וההצלחה הכללית של כל אתר הוא המהירות. לפי

המשך קריאה »
תנאי שימוש לאתר
מאמרים

תנאי שימוש באתר חינם

תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות הם שני מרכיבים שכל אתר מודרני חייב להכיל. כיום, אין כמעט אתר שלא זקוק להם. החל מהעובדה שעצם השימוש בוורדפרס גורם באופן אוטומטי לשימוש בעוגיות ועד לאתרים שיש בהם מערכת רישום למשתמשים או מערכת השולחת מיילים למשתמשים למשל.

המשך קריאה »