רוצים לדעת מה עושים המבקרים באתר שלכם?
מה עושים כאשר האתר שלכם פשוט לא מביא תוצאות? הצלחה של אתר אינטרנט תלויה בתוכן, עיצוב, מהירות, חווית המשתמש הכללית, קידום וכמובן, המוצר עצמו. אבל, מה קורה כשעל פניו כל הגורמים הללו מבוצעים בצורה הטובה ביותר אך עדיין אין מכירות למוצר, לידים או כל מטרה אחרת לשמה קיים האתר?
אילו כלים יכולים לתת מידע על המבקרים באתר
הכלי הקלאסים שכולנו מכירים:
גוגל אנליטיקס, המספק מידע על כמות המבקרים בכל עמוד, זמן הביקור, המכשיר ממנו הם גולשים ועוד, הוא כלי מצויין לקבלת מידע כללי, אבל הוא לא מספק מידע שיסביר מדוע משתמש עזב את האתר לאחר כמה שניות בלבד או למה הוא לא עבר לעמוד נוסף באתר.
צפייה בפעולות המשתמש באתר
בדיוק לצורך הזה פותח Hotjar. מדובר בכלי פשוט להתקנה, המאפשר צפייה פשוטה ונוחה בהתנהגות משתמשים אשר נכנסים לאתר. הכלי מקליט את תנועת העכבר בזמן השהייה באתר וניתן להפיק מכך מסקנות יקרות ערך.
למשל, בעלי אתרים מגלים שמשתמשים מפספסים את כפתור ההרשמה, או לא צופים במוצרים שונים כי הם לא מספיק בולטים באתר. בנוסף, קל לגלות כך איטיות ותקלות באתר שלא היינו מגלים בבדיקה פשוטה של האתר.
עוד דבר שהכלי מספק הוא ריכוז של קליקים באתר. כלומר, באילו נקודות באתר משתמשים התמקדו בעיקר. כך נוכל לגלות דווקא את הנקודות החזקות של האתר ולייצר עוד כאלה.
בסופו של דבר, מדובר בדרך פשוטה ונוחה לגלות את נקודות התורפה של האתר שלנו ולהגדיל את הרווחים בעשרות או מאות אחוזים.
איך מתקינים
ההתקנה מהירה ופשוטה. פשוט מעתיקים ומדביקים קוד קצר לאתר, ונהנים מהתוצאה (נשמח לעזור בהתקנה במידת הצורך).
Hotjar מספק דשבורד נוח המכיל הקלטות ומסקנות שונות שמציגות תמונה ברורה של מצב המשתמשים באתר.
עוד פרט שחשוב לדעת לגבי הכלי – הוא שומר באופן מוחלט על פרטיות המשתמשים. ההקלטות מגיעות עם פרטים מטושטשים וניתן לראות רק מה שחשוב באמת – קליקים ותזוזת עכבר.
מחשוב ענן לעסקים
בתור בעלי עסק בשנת 2024, אתם כנראה כבר יודעים כמה מהותי להשתמש בפיתוחים הטכנולוגיים השונים בכדי להקל על לים, על עובדיכם ולייעל את התפקוד הכללי
למה קידום ממומן בגוגל משדרג את ביצועי העסק?
התחרות על לקוחות בכל תחומי הפעילות קשה. כולנו מוצפים בגירויים ובהצעות, ולא קל למשוך את תשומת הלב של המתעניינים ושל הקונים הפוטנציאליים, גם כשיש מוצרים
מאגר תמונות חינם
מרכיב בלתי נפרד של כל מאמר באינטרנט הוא כמובן תמונות. עם זאת, בבחירת התמונה למאמר חשוב לשים לב לזכויות יוצרים. חיפוש תמונה בגוגל ושימוש בה עלול לעלות לנו בתביעה על הפרת זכויות יוצרים. העובדה שתמונה נמצאת באינטרנט לא מאפשרת שימוש חופשי בה סתם כך. לשם כך קיימים מאגרי תמונות. חלקם בתשלום חודשי, או פר תמונה וחלקם חינמיים. ריכזנו כאן כמה מאגרי תמונות חינם וטיפ לקידום בגוגל שכנראה עוד לא הכרתם.