התחרות על לקוחות בכל תחומי הפעילות קשה. כולנו מוצפים בגירויים ובהצעות, ולא קל למשוך את תשומת הלב של המתעניינים ושל הקונים הפוטנציאליים, גם כשיש מוצרים מצוינים ושירותים בסטנדרטים גבוהים. אחת הדרכים היעילות כן להצליח בשיווק היא קידום ממומן בגוגל, וכאן בעמוד תמצאו פירוט של כל היתרונות של האופציה הזו.

אימפקט מידי

גם עסקים המטרה שלהם היא הצלחה ארוכת טווח, וזוהי כמובן תמיד המטרה המומלצת, זקוקים לפעמים לבוסט מיידי של לקוחות. זהו היתרון הבולט ביותר של קידום ממומן בגוגל: אתם מפרסמים מודעה בבוקר, וכבר באותו יום מקבלים פניות חדשות (בתנאי, כמובן, שהקמפיין מתוכנן נכון).

האימפקט המהיר מאוד של המודעות שמועלות דרך גוגל אדס, הפלטפורמה שיצרה גוגל עבור פרסום בדפי תוצאות החיפושים, רלוונטי במיוחד כשרוצים להפיץ את הידיעה על מבצע אטרקטיבי. מצב נוסף שבו כדאי להשקיע בקידום הממומן הוא כשיש מוצר חדש, או לחילופין אופציה שהדדליין למימוש שלה מתקרב (למשל קורס שעומד להתחיל ונשארו בו מקומות אחרונים).

אמינות גבוהה

תועלת נוספת של קידום ממומן בגוגל שתורמת לשדרוג הביצועים של כל עסק היא האמינות. בדרך כלל הציבור הרחב מתייחס למודעות בחשדנות, אבל ההופעה בדפי תוצאות החיפוש של גוגל, חברה שנתפשת כאמינה מאוד, מקרינה גם על המודעות שלכם וגם על העסק שלכם. בהתאם למרות שהמודעות כמובן מסומנות ככאלה, ולמרות שהגולשים מבינים שמדובר בפרסום ממומן, הם לוחצים על הקישור הרלוונטי מתוך רמת אמון התחלתית גבוהה יחסית.

פידבקים שמאפשרים לשפר את הקמפיין בכל רגע נתון

פרסום בגוגל אדס מאפשר גישה לנתונים יקרי ערך: על כל מודעה תקבלו מידע מקיף ובפרט את היקף החשיפה וכמות הלחיצות עליה. יחס ההמרה מאפשר לכם להבין אילו מודעות אפקטיביות באמת ואילו פחות טובות, וכך לשפר את הקמפיין תוך כדי הרצתו באופן קבוע. כמו כן אפשר למצוא בפלטפורמה של גוגל פילוחים לגבי מילות מפתח שונות, ולהשביח את הפרסום גם מבחינה זו. למעשה, מומלץ במסגרת קידום ממומן בגוגל להעלות 2 גרסאות דומות עם הבדל ספציפי לכל מודעה (למשל כותרת מעט שונה), ואז להשאיר את זו הטובה יותר.

קידום ממומן בגוגל: מקסימום תועלת גם בתקציבים קטנים

עוד סיבה טובה לשקול את הקידום הממומן בגוגל היא האפשרות להגיע לקהל רלוונטי גם בתקציב נמוך יחסית. קודם כל, אתם אלה שקובעים כמה כסף יושקע בכל יום באפיק פרסום זה. ניתן כמובן גם לשנות את התקציב היומי. שנית, אתם מחליטים מהו הסכום המרבי שאתם מוכנים לשלם על כל לחיצה על כל מודעה. עוד אופציה היא לבחור בביטויים שעבורם התחרות על הגולשים פחות עזה, וכך להגיע לגולשים בעלות נמוכה. מרכיב נוסף ביחס העלות-תועלת המשתלם מאוד הוא פילוח קהל היעד – לפי מגדר, גיל, אזור גיאוגרפי ועוד.

קרדיט לתמונות PIXABAY

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *