רוצים לדעת מה עושים המבקרים באתר שלכם?
מה עושים כאשר האתר שלכם פשוט לא מביא תוצאות? הצלחה של אתר אינטרנט תלויה בתוכן, עיצוב, מהירות, חווית המשתמש הכללית, קידום וכמובן, המוצר עצמו. אבל, מה קורה כשעל פניו כל הגורמים הללו מבוצעים בצורה הטובה ביותר אך עדיין אין מכירות למוצר, לידים או כל מטרה אחרת לשמה קיים האתר?
אילו כלים יכולים לתת מידע על המבקרים באתר
הכלי הקלאסים שכולנו מכירים:
גוגל אנליטיקס, המספק מידע על כמות המבקרים בכל עמוד, זמן הביקור, המכשיר ממנו הם גולשים ועוד, הוא כלי מצויין לקבלת מידע כללי, אבל הוא לא מספק מידע שיסביר מדוע משתמש עזב את האתר לאחר כמה שניות בלבד או למה הוא לא עבר לעמוד נוסף באתר.
צפייה בפעולות המשתמש באתר
בדיוק לצורך הזה פותח Hotjar. מדובר בכלי פשוט להתקנה, המאפשר צפייה פשוטה ונוחה בהתנהגות משתמשים אשר נכנסים לאתר. הכלי מקליט את תנועת העכבר בזמן השהייה באתר וניתן להפיק מכך מסקנות יקרות ערך.
למשל, בעלי אתרים מגלים שמשתמשים מפספסים את כפתור ההרשמה, או לא צופים במוצרים שונים כי הם לא מספיק בולטים באתר. בנוסף, קל לגלות כך איטיות ותקלות באתר שלא היינו מגלים בבדיקה פשוטה של האתר.
עוד דבר שהכלי מספק הוא ריכוז של קליקים באתר. כלומר, באילו נקודות באתר משתמשים התמקדו בעיקר. כך נוכל לגלות דווקא את הנקודות החזקות של האתר ולייצר עוד כאלה.
בסופו של דבר, מדובר בדרך פשוטה ונוחה לגלות את נקודות התורפה של האתר שלנו ולהגדיל את הרווחים בעשרות או מאות אחוזים.
איך מתקינים
ההתקנה מהירה ופשוטה. פשוט מעתיקים ומדביקים קוד קצר לאתר, ונהנים מהתוצאה (נשמח לעזור בהתקנה במידת הצורך).
Hotjar מספק דשבורד נוח המכיל הקלטות ומסקנות שונות שמציגות תמונה ברורה של מצב המשתמשים באתר.
עוד פרט שחשוב לדעת לגבי הכלי – הוא שומר באופן מוחלט על פרטיות המשתמשים. ההקלטות מגיעות עם פרטים מטושטשים וניתן לראות רק מה שחשוב באמת – קליקים ותזוזת עכבר.

אחסון אתרים מומלץ
אחסון אתרים מומלץ השלב הראשון בהקמת אתר אינטרנט הוא בחירת התשתית. ללא שרת מהיר עם זמן תגובה קצר, גם האתר המעוצב והשימושי ביותר לא יפיק

איך חתימה דיגיטלית מאובטחת חוללה מהפכה במודלים עסקיים
חתימה על מסמכים כבר אינה מתבצעת היום רק בחתימה בכתב יד על נייר, מכיוון שחתימות דיגיטליות מאובטחות מייצגות שינוי מונומנטלי באופן שבו בעלי עסקים מאמתים

כתיבת תוכן
כתיבת תוכן כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מתהליך קידום אתרים ומהווה מרכיב שמשפיע באופן ישיר על הדירוג במנוע החיפוש והחשיפה שיקבל האתר. החשיבות הגדולה היא להבדיל