תנאי שימוש באתר חינם

תנאי שימוש באתר ומדיניות פרטיות הם שני מרכיבים שכל אתר מודרני חייב להכיל. כיום, אין כמעט אתר שלא זקוק להם. החל מהעובדה שעצם השימוש בוורדפרס גורם באופן אוטומטי לשימוש בעוגיות ועד לאתרים שיש בהם מערכת רישום למשתמשים או מערכת השולחת מיילים למשתמשים למשל. 

מה החשיבות של תנאי שימוש ומדיניות פרטיות לאתר?

תנאי שימוש ומדיניות פרטיות חשובים גם לבעלי האתר וגם למבקר באתר. הם נועדו להגן על בעל האתר מבחינה משפטית, בזכות שקיפות מלאה מול המשתמש. 

מה צריכים להכיל תנאי שימוש באתר

תנאי שימוש באתר ומדיניות הפרטיות צריכים להיות מותאמים למטרת וסוג האתר שלכם.

– הם צריכים להכיל בין השאר את איזור השיפוט שבו חלים התנאים בהתאם למיקום קהל היעד של האתר.

– במידה ויש מערכת רישום למשתמשים – האתר צריך לספר למשתמש מה קורה עם הפרטים האישיים שלו.

– שימוש בקוקיז (עוגיות), צריך להיות שקוף למשתמש. למעשה ע"פ ה – GDPR יש להציג גם הודעה ברורה למשתמש בכניסה לאתר השואלת להסכמתו לשימוש בקוקיז. בישראל זה לא תקף לכל האתרים וכדאי להתייעץ עם איש מקצועי בנושא.

– כדאי להסביר בתנאי השימוש את האחריות המשפטית בנגוע לשימוש במידע באתר, במוצרים המפורסמים באתר או כל מידע אחר בנוגע לתוכן האתר.

 

מלבד סעיפים אלו יש עוד נקודות רבות וחשובות שהסכם כזה חייב להכיל ולכן כדאי שהתקנון יהיה מותאם אישית לכל אתר. בכל מקרה, ניתן להיעזר בתבניות קיימות לקבל מושג כללי לגבי המבנה.

תנאי שימוש באתר חינם להורדה

ישנם אתרים המספקים תבנית של מדיניות פרטיות להורדה. זה שניים מתוכם:

– מתוך האתר www.sagive.co.il

– מתוך האתר mrcoral.co.il

חשוב לזכור כי לאתרים אלה אין כל התחייבות משפטית מולכם. תמיד מומלץ להיעזר בתקנון שייכתב ע"י עורך דין או איש מקצוע אחר שעובד מולכם ישירות ומתאים את הכתוב לאתר שלכם.

 

 

מדיניות פרטיות באתר חינם להורדה

ניתן להיעזר באתרים הבאים:

websiteplanet.com  

vpnmentor.com  

 

תנאי שימוש לאתר
שיפור מהירות אתר
מאמרים

שיפור מהירות אתר

שיפור מהירות אתר – למה האתר שלי איטי? אחד הפרמטרים שמשפיעים על קידום האתר ובייחוד על ההמרות וההצלחה הכללית של כל אתר הוא המהירות. לפי

המשך קריאה »
מאמרים

מחשוב ענן לעסקים

בתור בעלי עסק בשנת 2024, אתם כנראה כבר יודעים כמה מהותי להשתמש בפיתוחים הטכנולוגיים השונים בכדי להקל על לים, על עובדיכם ולייעל את התפקוד הכללי

המשך קריאה »