כתיבת תוכן

כתיבת תוכן היא חלק בלתי נפרד מתהליך קידום אתרים ומהווה מרכיב שמשפיע באופן ישיר על הדירוג במנוע החיפוש והחשיפה שיקבל האתר.

החשיבות הגדולה היא להבדיל בין כתיבת תוכן רגילה לכתיבת תוכן מותאמת SEO. אם התוכן שנכתב לא יהיה מותאם לקידום, ייתכן שמדובר בבזבוז זמן וכסף.

אז מה כן צריך כדי שהתוכן שלנו ידורג גבוה בגוגל?

כתיבת תוכן לאתרים

מדובר בכתיבה שמטרתה לתת מידע למשתמשים בנושאים שונים. זה יכול להיות מידע על העסק ושירותיו, הכתוב באופן שיווקי ונוח לקריאה. סוג אחר של כתיבה הוא של מאמרים הנותנים מידע בנושאים שונים ונועדו לקדם את האתר בדירוג במנועי החיפוש. התוכן צריך להיות לא רק אינפורמטיבי אלא גם מותאם ל – SEO לפי כללים מסויימים (אורך מסויים, הופעה של מילות מפתח וכותרות).

כתיבת תוכן שיווקי

הכתיבה של התוכן מתבצעת לא רק לאתרים אלא גם לרשתות החברתיות, כמו פייסבוק ואינסטגרם, שם האיכות השיווקית של הפוסט חשובה ביותר. 

מה הופך תוכן שיווקי לאיכותי?

– אורך הפוסט – לפי אתר hubspot ומחקרים אחרים שנעשו, אורך הפוסט צריך להיות בהתאם לסוג התוכן. המינימום ההכרחי נע בין 300-500 מילים אבל אורך של פוסט שמקודם היטב הוא לרוב מעל 1000 מילים. במקרים מסויימים מומלץ אף לכתוב פוסטים באורך של 2000-4000 מילים, כמו למשל במקרה שמדובר בעמודים ראשיים באתר.

– תוכן רלוונטי  המאמר חייב להיות כתוב בהתאם למילת מפתח רלוונטית ולתת תוכן אמיתי למשתמש. גוגל למד לזהות תכנית שנכתבו במיוחד בשביל קידום ולא נותנים אף ערך מוסף למשתמש.

– שילוב מילות מפתח – מילות המפתח הרלוונטיות שנרצה לקדם צריכות להופיע במאמר בכמות סבירה. כלומר, לא מספיק שמילת מפתח תופיע פעם אחת בלבד, אך אם משלבים את אותה מילת המפתח 10 פעמים בטקסט של 300 מילים, גוגל עשוי לזהות את זה בתור keyword stuffing, כלומר, שימוש יתר במילת המפתח ולהוריד את הדירוג.

– תוכן מקורי – אין דרך לתאר כמה סעיף זה חשוב. העתקה של תוכן ממקורות אחרים פוגעת באופן משמעותי בדירוג ומורידה אותה. כאשר בוחרים כותב תוכן, חשוב לבחור כותב עם המלצות ומוניטין למניעה של מצב שבו אנחנו משלמים על תוכן מועתק.

 

 

כתיבת תוכן​ אורך פוסט ממוצע
האורך המומלץ תלוי בסוג הפוסט

כתיבת תוכן לאתרים מחיר

כמה עולה כתיבת תוכן מקצועי לאתרים?

המחיר הוא פרמטר חשוב ביותר בכתיבת תוכן. מצד אחד, לא נרצה לשלם על כתיבת תוכן יותר ממה שיביא לנו תועלת אמיתית. אבל, כמו עם כל מוצר, לא נקבל איכות בעלת משמעות במחירים זולים מידי מכדי להיות אמיתיים. המחיר מחושב פר מילה ומשתנה בהתאם להאם יש צורך גם בהתאמה לקידום או לא. ניתן לראות מחיר משוער במחשבון שלנו

בניית אתרים
מאמרים

בניית אתרים

כיום כמעט ואין יותר עסקים שאין להם אתר אינטרנט. החל מחנות צעצועים, סוכנות תיווך ועד חברות ענק. נוכחות אינטרנטית הכרחית לקיומו של העסק, לקשר עם הלקוחות ולשווק. בניית אתרים זה שוק רווי מעצבים, מתכנתים, כותבי תוכן ומקדמי אתרים.

המשך קריאה »
סליקת אשראי לאתרים
מאמרים

סליקת אשראי לאתרים​

סליקת אשראי לאתרים אחד המרכיבים החשובים ביותר בחנויות אינטרנט היא מערכת סליקת אשראי לאתרים. בין אם מדובר באתר המוכר מוצרים פיזיים או אתר המוכר קורסים,

המשך קריאה »