הכנסה פסיבית מהבית

הכנסה פסיבית מהבית זה לא פשוט כמו שזה נשמע. לא מדובר בהכנסה שלא תצטרכו לעשות למענה דבר. למעשה נדרשת עבודה רבה עד שההנכנסה מתחילה להיות פסיבית באמת.

קיימות דרכים רבות לייצר הכנסה פסיבית מהבית; חלקן דורשות השקעה כספית וחלקן לא.

הדרכים לייצר את ההכנסה הן רבות ומגוונות: החל מהשקעה במניות או מטבעות קריפטו ועד ליצירת מוצרים על ידי הכישרון שלכם.

1. מסחר במטבעות קריפטו

חשוב לציין קודם כל שמדובר בתחום המכיל בתוכו בסיכון גבוה ואופציה גדולה לכישלון ולאיבוד הכסף לכן חשוב להשקיע רק אם אתם מוכנים להפסיד את סכום הכסף הזה ניתן לקרוא עוד בבלוג הישראלי HowToCrypto

2. מכירת חולצות ומוצרים ממותגים אחרים עם עיצובים מקוריים שלכם

בעצם, במקרה זה כל מה שנדרש מכם הוא לייצר עיצוב מקורי שלכם בעזרת פוטושופ וכלים אחרים. להשתמש באתר כמו RedBubble, שבו בעצם תוכלו להדפיס את המוצרים האלה על כל סוג של אביזר שתרצו.

למשל: חולצות, כוסות, תיקים, לוחות שנה או הדפסים. כל מה שנדרש מכם הוא כמובן כישרון אומנותי: צילום, ציור או ציור דיגיטלי. לאחר מכן, החברה שולחת בשבילכם את המוצרים ללקוח ומטפלת בכל החלק הלוגיסטי. אתם רק מספקים עיצובים. כמובן שהם לוקחים אחוז גדול מהרווח אבל כהכנסה פסיבית זה מצויין. רק מכניסים את העיצובים והחברה מוכרת את זה בשבילכם.

3. מכירת תמונות

אם יש לכם מצלמה טובה, כישרון צילום ורעיונות טובים, מכירת תמונות סטוק יכולה להיות הכנסה פסיבית מצויינת. לאחר צילום התמונות צריך לפרסם אותם באתרים השונים. בהרבה מקרים אנשים ירצו לקנות מכם את התמונות ותקבלו על זה עמלה יפה.

4. בלוג

בלוגים היא דרך מעולה להכניס כסף בין אם ע"י פרסומות או ע"י כתיבת תוכן לאתרים אחרים.

5. אפיליאציות

עוד הכנסה שתוכלו לייצר מבלוג חוץ מפרסומות היא בעצם מכירת מוצרים שונים באפיליאציה. מה שזה אומר זה שלא תצטרכו לקנות את המוצרים, אלא רק להפנות רוכשים פוטנציאליים לקנייה שלהם בעזרת לינק מיוחד שלכם למוצר. על כל מכירה תקבלו עמלה.

חשוב כמובן להמליץ אך ורק על מוצרים שאתם באמת מאמינים בהם ורצוי שאפילו בדקתם אותם בעצמכם.

6. שיתופי פעולה

עוד דרך לייצר כסף מבלוג במידה ויש לכם בלוג חזק ומוכר מספיק, היא שיתופי פעולה. אירוח כותבים אחרים אצלכם או להתארח בבלוגים אחרים.

7. יוטיוב וטיקטוק

מלבד בלוג, תוכלו להשתמש גם ביוטיוב או בטיקטוק ככלי פרסום ללינקים של אפיליאציות.

8. קבוצת פייסבוק 

דרך נוספת ליצירת הכנסה פסיבית, אם כי מורכבת יותר ודורשת עבודה רבה ולכן קשה לקרוא לזה הכנסה פסיבית, היא  פתיחה של קבוצת פייסבוק בנושא מסוים. למשל מוצרי איפור, כלי עבודה וכו'. הרווח הוא בפרסום מוצרים וקבלת עמלה על כל מכירה או קבלת תשלום תמורת פרסום בקבוצה.

 
 
הכנסה פסיבית מהבית
מאגר תמונות חינם
מאמרים

מאגר תמונות חינם

מרכיב בלתי נפרד של כל מאמר באינטרנט הוא כמובן תמונות. עם זאת, בבחירת התמונה למאמר חשוב לשים לב לזכויות יוצרים. חיפוש תמונה בגוגל ושימוש בה עלול לעלות לנו בתביעה על הפרת זכויות יוצרים. העובדה שתמונה נמצאת באינטרנט לא מאפשרת שימוש חופשי בה סתם כך. לשם כך קיימים מאגרי תמונות. חלקם בתשלום חודשי, או פר תמונה וחלקם חינמיים. ריכזנו כאן כמה מאגרי תמונות חינם וטיפ לקידום בגוגל שכנראה עוד לא הכרתם.

המשך קריאה »